Celotni članek je na voljo le naročnikom.
BERITE POŽAREPORT ŽE OD
Sreda, 13. Julij 2011 ob 13:16
Sorodne vsebine
ZADNJE OBJAVE
NAJBOLJ OBISKANO
Komentarji (17)
Jul 19, 2011
0
Nič ni pomagalo, da je bil Maks Tajnikar predsednik nadzornega sveta, njegov zet pa direktor Adrie Airwyas.
Za prihodke se ne ve, izguba pa je zanseljivo ostala državi pokorjenih Slovencev.
Jul 14, 2011
0
@franc - iz nepreverjenih virov smo izvedeli, da se pod geslom "franc" skriva sam križanič franci, aktualni slovenski minister za t.i. finance
Jul 14, 2011
0
jas sem največji car, poligamni domobranec z svojim lastnim letalischem, juhuhu
Jul 14, 2011
0
@ Franci, miselnost je še vedno komunistična, ko se na račun komunajzarskih privilegijev še vedno šlepa nacionalni interes, pa solidarnost, pa strateški pomen za Slo, pa k...p....
Edina rešitev, je BOJKOT VOLITEV.
In zahtevati: pravno državo,omogočitev tuje konkurence, privat zdravstvo,......zakonodajo za nezastaranje takih rabot in krajo državnega premoženja, za zločine narodu pred pravosodnimi organi, preganjati vse tiste, ki so to omogočili.....
ne z našim sodstvom, naše sodstvo vse te mafijce ščiti, zato je ta zakon, ki je sedaj prišel v veljavo, z obrnjenim dokaznim bremenom samo grušč peska v oči državljanom. Ker naši sodniki za te lopove bodo vse kazenske ovadbe zavrgli ali pa bodo zastarali.
DEJA VU.
Jul 14, 2011
0
Aviatičar seveda je nekaj tudi netočnosti (in nekaj "malega" karikirano) ampak večina drži kot pribito.
Želel bi si, da se motim a resnica je žal drugačna.
In čas bo to potrdil (in potrjuje).
Jul 14, 2011
0
To da piloti plačujejo (relativno) majhne "nepričakovane" (potencialne) stroške na letališčih v tujini s kreditno kartico je ustaljena praksa. Pri letalskih družbah, ki so zanesljive pa kartica pogosto sploh ni potrebna. V teh primerih se odgovorni (na letzališču v tujini) le podpiše pod znesek. To je seveda odvisno od tega kako ima letalske družba urejeno ter predvsem od zaupanja tujega letališča, do letalske družbe, ki tja leti.
Predvidevam, da je avans potreben na večini destinacij tudi v Eu (razen mogoče v Nemčiji, Avstriji in Švici, ker je Adria v Star Alliance ?). Bolj po "domače" pa v bivši Jugoslaviji saj ima na tem teritoriju Adrija še nekaj "dobrega imena".
Jul 14, 2011
0
Franc
veliko resnic si napisal
nekaj malega pa je tudi netočnosti, kakšen zapis pa tudi zavajajuč
Jul 14, 2011
0
Branje za vroče poletne dni: drama brez konca (za večino ljudi, ki koristi od Adrije nimajo le stroške) predstavljena kot triler s srečnim koncem for who?
. Taka Adria Airways ni strateškega pomena za Slovenijo.
Vedite, da so te reševalne aktivnosti, ki so z njim povezane (razne blodnje o AirIndiji itd.) le zato, da se opraviči 50-milijonsko državno dokapitalizacijo ter konverzijo dela terjatev bank do Adrie v višini 38 milijonov evrov, ki JIH BOMO ZDAJ VSI PLAČALI?
Adria Airways ima nacionalni interes NI RES
Kakšen nacionalni pomen ima za slovenske davkoplačevalce letalska družba, ki leti (oz. je začela) iz Prištine neposredno v Bruselj, Copenhagen, Düsseldorf [rod 16 julija], Frankfurt, Paris-Charles de Gaulle ali Munich?
Zakaj moramo slovenski davkopllačevalci podpirati ta posel?
Ti leti iz Prištine naj bi prinašali denar. Zakaj? Za koga? Za subvencioniranje neuspehov in ogromne porabe denarja drugod?
Ko se razmere na Kosovu še malo uredijo bo Adria "letela" iz Prištine samo še v sanjah.
Adria Airways posodablja floto. NI RES
Adria Airways ima 2 "novi" letali Airbus 320. Prvo je prispelo 20/04/2011 code S5-AAS in je staro letnik 20/10/1993, Drugo je prispelo 25/05/2011 code S5-AAT din je staro letnik 28/06/1991. Obe letali sta na leasing.
Brez Adrie Airways izgubimo okno v svet. NI RES
Najbolj rentabilne proge (npr. Bruselj in še kar nekaj drugih) lahko v trenutku prevzame druga(e) letalska družba. (Letov v Pariz je že brezb Adie na pretek v Istambul tudi itd.) Le dovoiti jim morajo BOLJŠE POGOJE za pristajanje v Ljubljani. Torej NE MONOPOL Adrije v Ljubljani, ki zavira konkurenco.
Adrija je enormen požrešen aparat, ki "rekonstrucije" dobičkonosnih linij NE more narediti.
Sistem se preveč "napaja" in "malo daje". popolnoma skregano z vsako ekonomsko logiko.
Adrija bo ohranila le dobičkonosne linije. NI RES
Dovolite le en primer.
S 16. julijom bo Adria letela v Banja Luko 5x na teden (!). Sedaj že leti 4x.
Hočete vedeti trenutno zasedenost teh letal za nasledne dni (stanje danes )?
24JUN LJU-BNX 14 pax CR2
24JUN BNX-LJU 06 pax CR2
26JUN LJU-BNX 08 pax CR2
26JUN BNX-LJU 13 pax CR2
27JUN LJU-BNX 07 pax CR2
27JUN BNX-LJU 08 pax CR2
29JUN LJU-BNX 11 pax CR2
29JUN BNX-LJU 04 pax CR2
01JUL LJU-BNX 05 pax CR2
01JUL BNX-LJU 07 pax CR2
Letalo je CR2, ki ima 48 sedežev.
Res je, da je ta "totalno bolna povezava" subvencionirana -a le za krajši čaš.
Če Adrie ni bodo podjetja, ki so povezana z njeno dejavnostjo izgubila delavce. NI RES
Ljudje, ki res "delajo" v firmah povezanih z dejavnostmi na letališču Ljubljana in Adrijo bi imeli dela "ćez glavo" če bi DOVOLILI POD HUMANIMI POGOJI konkurenci pot na naš trg: nizkocenovniki, British AIrways itd. itd. .. vsak, ki dobro dela ima rad denar in pride.
Izguba monopola pa nekaterim pomeni izgubo privillegijev. TO JE RES
Cene goriva in druge pristojbine so na Brniku res višje kot kje drugje. Ampak vedite, da tako aerodromu Ljubljana kot Adriji to USTREZA, da OHRANITA MONOPOL. To da Adrija ne plačuje redno goriva je pa sploh katastrofa. Ti si predrag jaz ti ne plačam. Eden drugega obtožujejo a OBEMA paše (saj je to DRŽAVNA firma in plače SO če je posel, dobiček ali ne). Če denarja ni pa vsi zanje plačamo. Znana zgodba.
Cilj NAŠIH "podarjenih" milionov evrov Adriji je sanacija dolga ter posledično iskanje strateškega partnerja.
NE IZGOVARJAJTE SE na strateške partnerje. Adria je lahko profitabilna le v zmanšanem obsegu (manj zaposlenih, primernejša letala ne CanadAir-ji) in -to je najpomembneje- LE Z IŽŠOLANIMI KADRI, KI DELUJEJO POSLOVNO ZA DOBRO PODJETJA IN KUPCEV STORITEV. NOVI STRATEŠKI PARTNER MORA NUJNO PRIPELJATI SVOJE LJUDI NA VSE ODGOVORNE POLOŽAJE kajti tisti, ki so zdaj tam so popolnoma nesposobni. In to se vidi že leta. Rezultati so tu.
In nehajte prosim opravičevati to in primerjati z Jatom. Tam je ista šola. Oni rabijo podobne spremembe :)
Adria Airways je leta 2010 "pridobila" 2 novi letali Airbus 319 (letnik 2010). Obe sta na leasing (od Aerventure).
Obe pridobitvi leta 2011 sta stari letali (letnik 1991 (S5-AAT) in 1993 (S5-AAS) ) Airbus 320: Eno izmed njiju je "ocenjeno" le na 2 mil evrov. Če se najde kupec seveda. In Adrija je ta ta "kupec". S5-AAT (prejšnji lastnik TAPAir) ni letelo med 12/2009 in 05/2011 medtem, ko S5-AAS ni letelo med 22 jul 2009 (prejšni lastnik Myair) in 20/04/2011.
To da letalo ne leti seveda veliko pove o njegovi vrednosti. Kot verjetno veste letalo mora biti čim več v zraku, da je rentabilno.
S5-AAT je bilo "na poti" v razrez a je dobilo kupca (in ne v Afriki) ampak v Sloveniji.
Poleg teh štirih ima Adria še 6 CRJ-200ER in 4 CRJ-900 (Canadair Regional Jet): vsaj 3 letala med njim iso na leasing za ostala se odplačujejo obresti in glavnica. Dolggovi se nanašajo tudi na plačilo letal(a), ki ni več v floti ampak ga je treba še odplačevati (!).
Čista "štala".
NAŠ podarjen denar Adriji ni za investicije za naprej je LE za poplačilo terjatev za nazaj ter omogoča Adriji ohranitev licence.
Vreča je brez dna.
Služba ki servisira leatala na Brniku (tudi Adrijo (ADRIA AIRWAYS TEHNIKA d.o.o) je kompetentna in dobro posluje. To pa seveda ni dovolj ... ena lastovka ne prinese pomladi.
Cene goriva in druge pristojbine so na Brniku res višje kot kje drugje. Ampak vedite, da tako aerodromu Ljubljana kot Adriji to USTREZA, da OHRANITA MONOPOL.
Seveda ustreza tudi PETROLU (če mu plačajo), da lahko dražje prodaja gorivo na Brnik.
Gre za dovoz velikih količin goriva iz Kopra. Torej večje količine manjša cena (to je tržna logika a tu je ni). HALO?
Ampak NE tu se DAVKOPLAČEVALSKI DENAR pretaka v DRŽAVNE SUBJEKTE (Adria, letališče, Petrol...) po POVSEM NE TRŽNIH PRETIRANIH CENAH.
KDO PLAČUJE? VSI slovenci.
DO KDAJ?
Za vsak izgubljen dan in vsak izgubljen evro so vsaj 80% do 90% KRIVI TISTI ODGOVORNI; KI IMAJO OD TEGA KORISTI. IN NI JIH MALO.
Le max 20% je t.i. ekonomska situcija (izgovor!) ... saj ljudje ZASEBNO ali POSLOVNO NA LASTNE STROŠKE letijo od drugod (in zasebno nič manj -v bistvu veliko več kot pred leti: samo en primer v povprečju iz Benetk (Marco Polo) dnevno poleti 200 ljudi, ki se izkaže pri check-inu s slovensko osebno oz. potnim listom. Ne le Ryanair ampak Iberija izven Evrope (via Madrid) itd. itd.
Da o Minhnu (z avtom iz Slovenije), Dunaju (z avtom iz Slovenije), Trstu ali Gradcu sploh ne govorimo.
Sledeče je napisano "malo približno" a point - točka je zadta.
Če se sprašujete zakaj državna pomoč 49,5 milijona evrov in ne okroglih 50 milionov je to ZATO, da se zadosti pogojem Evropski komisije.
Če ne, do pomoči nisi upravičen.
In pravila EU (detajli v povezavi) določajo, da se "emergency support" podpora za reševanje in rekonstrucijo podjetij v težavah, KI JO SEVEDA PLAČAMO MI DAVKOPLAČEVALCI V SLOVENIJI NE SME DOSEČI 50.0 % UGOTOVLJENEGA DOLGA (100 milionov evrov).
Resnični dolg je gotovo že preko 100 milionov evrov . Ampak trenutni podatki so narejeni na dolgu 100 milionov evrov.
http://europa.eu/legislation_summaries/m
aritime_affairs_and_fisheries/fisheries_
sector_organisation_and_financing/l26117
_en.htm
Da o konverziji dela terjatev bank do Adrie v višini 38 milijonov evrov sploh ne govorimo.
Oprostite mi: "isto sranje drugo pakovanje".
NLB da denar Adriji. Gre za denar, ki ga je itak NLB dobila saj veste KAKO če berete in sledite rtv: SPET IZ ŽEPOV DAVKOPLAČEVALCEV.
Da o konverziji dela terjatev bank do Adrie v višini 38 milijonov evrov sploh ne govorimo.
Oprostite mi: "isto sranje drugo pakovanje".
NLB da denar Adriji. Gre za denar, ki ga je itak NLB dobila saj veste KAKO če berete in sledite rtv: SPET IZ ŽEPOV DAVKOPLAČEVALCEV.
Legalno a ne legitimno: v stilu pa smo jih as smo jih dobro ... mi vedno najdemo rešitev ... bravo),
A kdo plača? VSI SLOVENCI ja tudi in PREDVSEM tisti, ki nimajo niti za en samoplačniški pregled pri zdravniku (nujno a čakalna lista je dolga)...
KORISTI od Adrije pa čeprav bi letela nna luno ti zadnji nimajo saj ne sedijo v upravnih svetih, si ne izplačujejo nagradi, nimajo sina oz. hčer v taisti državni firmi.
Klasika. NE? NE!
Jul 14, 2011
0
Mam soseda pilota in mi je že pred leti razlagal kako poteka plačilo goriva! Piloti imajo kartice in plačujejo gorivo. Po potrebi pa tudi hotele če mora osebje prespati v drugi državi! Mislim da je to ustaljena praksa!
Jul 14, 2011
0
Zadnjič sem poslušal mad maxa ,ko je klobasal o adriji.Najboljša je bila tista ugotovitev,da je Adrija del slovenske infrastrukture in njegova skrb,kako bodo potovali Slovenski poslovneži in politiki po svetu,če bomo pustili to firmo propasti.Firma naj čim prej propade,max bo ob honorarje,nekateri,ki so dosedaj potovali zastonj pa bodo po novem za potovanja morali plačati,kot vsi ostali državljani.
Jul 13, 2011
0
Max Tajnikar is number one!!
Jul 13, 2011
0
Tajnikar bi moral za garancijo uspeha svojih blodenj ponuditi v uporabo svojo kreditno kartico
Jul 13, 2011
0
tudi tadej tufek uporablja za tankanje svojega X5 službeno kartico...pa kaj
Jul 13, 2011
0
ADRIJA BO DRUGI TAM!!!!!
Jul 13, 2011
0
Ne vem kaj zganjate tak cudez. To je ustaljena prksa prevoznikov. Ko je enkrat zaupanje med dobaviteljem goriva in prevoznikom preneha, potem "fueler" zahteva avans. To da imajo "kapetani" sluzbene kreditne kartice za primer izrednega kritja operativnih stroskov, je stalna praksa povsod po svetu. Ne razumem, spostovani avtor, cemu je vase novinarsko porocanje podobno. Najbrz nivoju obrekovanja starih mam. Ce bi res kaj veljalo, potem bi se eden od vas ze zdavnaj lotil raziskovalnega dela na temo Adije Airways, ki je vse od '91 leglo vodststvenih bleferjev, vkljucno do zadnjih dveh z Levim Profesorjem na nacelu.