objavi na
pozareport.si

forum

Necenzurirano

Torek, 18. januar 2011 ob 08:36

Sodelavcem tednika Dobro jutro včeraj zvečer povedali, da je prišel konec
2011 Pozareport

Odpri galerijo

Teden dni potem, ko smo na našem portalu razkrili finančno stanje in dolgove štajerskega brezplačnega tednika Dobro jutro (glej rubriko Sorodni članki), so se založniki odločili, da gredo v stečaj. Že včeraj popoldne so se v različnih medijih pojavile neuradne informacije, da so avstrijski lastniki izdajatelja Dobro jutro, družbe Regionalni mediji d.o.o., ki je v lasti Media Süd-Ost Beratungs und Beteiligungsgesellschaft, predlagali stečaj. Odgovorni urednik brezplačnika Dobro jutro Miha Štamcar teh informacij ni hotel niti potrditi niti zanikati, avstrijski lastniki pa se na telefone novinarjev niso oglašali. Okoli sedme ure zvečer pa so sodelavcem omenjenega tednika dokončno povedali, da je časnik prenehal izhajati, zato naj si poiščejo nove službe. To jim je osebno prenesel direktor družbe Regionalni mediji Aleš Knep, urednika Štamcarja pa ni bilo zraven, ker naj bi bil odsoten. Uradno sporočilo lastnikov naj bi prišlo danes. Po navedbah nekaterih medijev naj bi bila sobotna številka brezplačnika Dobro jutro (za 22. januar) sicer že pripravljena na izdajo.
Miha Štamcar naj bi se po naših informacijah tako kmalu preselil v družbo Planet9 d.o.o., ki je v lasti državnega Telekoma. Brezplačniku Dobro jutro je del politikov opozicije, predvsem iz vrst Janševe SDS, že nekaj časa očital, da z uredniško politiko favorizirajo Golobičevo stranko Zares. Najbolj pa se poslovnega propada tednika Dobro jutro menda "veselijo" pri njihovi neposredni konkurenci, brezplačniku Žurnal24.

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
Sorodni članki Miha Štamcar Aleš Knep Janševe Golobičevo

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

Sodelavcem tednika Dobro jutro včeraj zvečer povedali, da je prišel konec